tiistai 6. maaliskuuta 2018

Päivä 13

Tänään aamupäivällä hyppäsimme lava-autoon paitsi Hele joka jäi talonmieheksi ja suuntasimme Krabi Towniin koska Maire ja Jorma kuitenkin halusi mennä sinne luolalle missä me kävimme jo aiemmin,niin minä lähdin mukaan ja vartuin heitä satamassa, enkä turhaan koska siellä oli jotain ennennäkemätöntä nahtävillä

Delfiinejä

Ne melskasivat siinä varmaan tunnin vaikka häntäveneet ajelivat kahtapuolta

Tämän kelluvan ravintolan edustalla

Satamasta kyseltiin häntävene kyytiä Ao Nangiin,hyväksyttiin 1200b tarjous ja lähdimme tämän kapteenin kyytiin,hän pyysi maksua etukäteen joka hieman ihmetytti,koska  kyyti yleensä maksetaan perillä,mutta syy selvisi,hänen piti ostaa veneeseen polttoainetta,ilmeisesti sillä ei ollut rahaa,sen takia hän pyysi ottamaan itsestään kuvan jotta meille ei tulisi sellaista tunnetta että hän häviäisi rahojen kanssa,Thaimaalaiset on tosi luotettavia

Matkan kuvasatoa

Jostain syystä meidät vietiin Nopparathataran puolelle (ei kai uskaltannu rantautua Ao Nangilasten alueelle) Noppan ja Ao Nangin välillä tehdään jalkakäytävien kunnostusta

Illalla vielä rannalla,ennen ruokailua

Jeseao 2 Hotelliltamme vähän matkaa rantaan päin,erittäin suosittu paikka,jossa söimme pitsan,eli puoliksi,oli vain sen verran suuri